En hög med bilder ifrån dagarna som varit!

men först ska jag lova att!
1.Lägga upp roligare bilder och oftare, och sluta ta snabb kort med den lilla kameran för att dem blir ändå inte bra så ska bättra mig (har dessutom inte photoshop på denna datorn för att min är på lagning så har en lånedator sedan några veckor tillbaka)
2. Skriva mer roligare och oftare
3. Komma med mer tips, har massor ju!

Mopsarna jag träffa på i söndags när jag och Fanny var på hund tävlingar.

Idag, mysdag och även utan smink.
Hårband, Hanson (?) Åre
Örhängen, H&M
Halsduk, H&M
Tröja, Carlings
Linne, Monki

Igår.
Kamera, Canon IXUS 70
Kofta, H&M
Linne, H&M
Leggings, Disel
Stövlar, Hunter
Klocka. Titan


Och imorgon ska jag kolla på Mopsar!

Kommentarer
Postat av: ROXY

mops is the shit <3<3

2009-03-04 @ 09:41:09
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0