ABBA GOLD

Tro det eller ej men beställde just Abba Gold, både den blåa och den vita cd:en
Blev på å himlans bra humör efter att ha sett Mamma Mia i helgen!
Iaf inte nog med det så köpte jag "Mamma Mia" Ablumet ifrån iTunes också, kunde inte vänta!

Om helgen iaf så åker jag till Lysekil och kommer nog hem söndag, får e om jag fick någon tattoo tid annars så får jag la vänta tills nästa månad! Lördag vet jag dock inte vad jag ska göra! Pierre ska på personalfest och jag får la ta och köpa en flaska vitt och se på film om ingen vill festa? För det att det var 1000 årsen senast för min del!
Yeye, ni har mitt numer.
OXXO


Kommentarer
Postat av: Besiana

haha, tacktack^^

hade längre innan, men du vet ju att de slitna topparna måste bort då och då! ;)^^

2008-12-05 @ 08:48:47
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
Postat av: Besiana

Jo, det är faktiskt ganska bra! jag brukade använda det,men orkar inte längre ^^

åh, tack så mycket! =D

2008-12-06 @ 12:40:36
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0