Det var inte så kul i backen så..

Åkte hem och internet shoppa istället. Ush och fy för is och snön i backen är som hal is.
Så efter ett åk åkte jag tllbaka till stugan och nu sitter jag här sedan en timma tillbaka och kollar på sidor som, kyssjohanna, zoovillage, nelly & en massa andra till..
Iaf så ska det bli ganska skönt att åka hem imon, dels för att jag har så myk att göra och dels för att jag är sugen på att passa på att fynda lite på rean. Vi åker  här idfrn vd 6 tiden ungeför och eftersom det tar 12 lååånga timmar att köra hem så kommer jag antagilgen bara gå och lägga mig så fort jag kommit hem om inte fanny ringer och kommit på något bra man kan göra :)

Här kommer iaf lite bilder ifrån den sjuka helgen som var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0