DinSko

Hittat ett par skor som jag vill ha så myk, dom kommer ifrån din sko (vilket jag egentligen inte gillar) men dom sitter perfekt och skulle passa jätte bra med ett par svarta strumpbyxor, svart klänning och en päls mössa!
Skorna ligger på 449:-

(Jag tycker dom ser skit fula på bild men är faktist skit snygga på!!)

Hitta även ett par andra skor ifrån DinSko men hitta inte dom på hemsidan.
Så imorgon när jag ska ner till Halmstad så kanske jag hinner hålla en snabbis i stan efter jag ha kollat ögonen.


Kommentarer
Postat av: ROXY

hihi, ja de är klart jag kan fixa din blogg ^^

du kanske kan skicka bilden du gjort till mig på min mail? :)

måste ju gå fortare än msn? ;)



jag har samma mail som på min msn.

så kan vi tala om lösenord och sånt imorgon kanske? :D

om du vill?



tråk med hunden :<<

2008-12-08 @ 20:28:44
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0