en Hundkoja vill jag ha!

Nu är jag skit trött och ska snart sova!
Iaf så kanske jag glömde säga att våra ena bil la av för knappt en vecka sedan, det började ryka ochinte långt ifrån att börja brinna, men eftersom vi är 4 av 5 i våran familj som kör bil så är det lite jobbigt att bara ha en (har en till egenligen fast den används inte så ofta). Iaf så har jag alltid viljat ha en hundkoja! Tycker dom är jätte söta och om jag fick välja mellan en hundkoja och en bmw så skulle det ha blivit en hundkoja!
Iaf så ska vi köpa ny bil myk snart och jag har lyckats rätt bra med att tjata om en hundkoja så kanske blir så hoppas jag. Och sedan kanske inom 10 år om jag hinner eller orkar ta körkort så blir den min!

<3


Kommentarer
Postat av: ROXY

TACK HUN :>

fin bloggen blev med massa rosa, gillart :D

2008-12-10 @ 12:50:48
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0