Fullt upp!

Jag vet att jag inte bloggat på två dagar emn haft fullt upp med jag vet inte vad, Hah.
iaf så har jag ju gjort en heldel men orkar inte riktigt säga allt.
köpte iaf en bok i torsdags och det blev The Dirt

Och senare på kvällen körde mamma mig till tandläkaren. Dom var sjukt sega och mamma tog kort haha!

Taaandläkaren!!

Iaf så igår va jag och mamma i gbg och fick inte alls gjort lika myk som vi tänkt oss så ska upp på söndag igen och även fira jul med min kusin och moster.

När vi kom hem igår kväll så åkte vi och köpte Mamma Mia men jag somna efter någon timma, men hade iaf en jätte mysig dag annars!


Hann iaf att köpa den nya
Ed Hardy parfymen
Söt tröja ifrån Gina
Och massa grejer ifrån Lagar Hous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0