I`M BACK

Tjoho, idag fick jag tillbaka både internet och dator! Himlans bra för att nu kan jag blogga hur myk som helt och snart ska söte Roxy hjälpa mig och fixa iordning snyggt och fint!
Yepp yepp iaf så i helgen tillbringade jag mig i Fannys lägenhet i stan, hur mysigt som helst, vi hyrde och köpte en massa filmer och åt massa god sallad och jag som åt flera ton godis som vanligt! (försöker dra ner på mitt beroende, hah)
Iaf så fixa jag ju till några snygga sprickor i foten + att slita av något ledband i foten, så det blire kryckor ett tag framåt!
Och igår sov jag bort hela dagen nästan, fixa naglarna kl 09.00 och när jag kom hem 10.30 så somna jag om till 17.00.. Tänk att det kan vara så skönt att bara sova!
Iaf så börjar det närma sig helgen och jag vet ännu inte om ja´g ska tattuera mig så hoppas Hasse ringer imorgon och säger om det finns någon tid kvar!

Yepp yepp. iaf så ska jag snart (imorgon) lägga upp bilder på både bilddagboken och här ifrån alla dagar som gått och så.


OXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0