Nyår

Idag är det nyår och jag har för första gången på någon vecka sovit hur bra som helst och är hur pepp som helt inför kvällen.
Så dagen kommer seut såhär, just nu äter jag frukost och efter det ska ska jag ta ett bad och då är nog klockan kanske hal ett. och efter det ska jag och pierre kanske ner på stan för att han skulle ha en ny skjorta tills ikväll och börja iordning mig lite snabbt och sedan vid 5 så ska vi kolla fyrverkerier och sedan ska vi äta massa god mat när pierres mamma kommit hem och efterdet göra klart oss inför att gå till Anna och snare inpå natten går vi vidare till Leo :)

och såhär ser mina nyårs kläder ut.

Strumpbyxor kommer ifrån hm och även underkläderna.
Skor kommer ifrån Bianco
Och top samt byxor ifrån Topshop

(underlägget nedanför är ifrån i måndags)


Kommentarer
Postat av: MizthaNGuyen (v.

du har en riktig fin blogg (A)

2009-01-01 @ 18:10:06
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0