POKER FACE

10 saker ni kanske inte visste om mig.

1. Namnet FRANKSAY kommer ifrån att jag älskar boken Anne Frank, har läst boken flera gånger på både svenska, engelska och tyska.
2. Den fulaste hårfärgen jag vet just nu är röd, kom igen jag hade det senast för 2 årsen, lite ute nu kanske.
3. Jag är beroende utav att fixa naglarna och kommer hellre 10 min sent till något viktigt för att fika naglarna.
4. Jag köper minst 5 olika magazin varje vecka.
5. En utav dom värsta lukterna jag vet är rök, hatar när folk har rökt för att det luktar för jävla äckligt och är sumtsigt!
6. Jag lägger nästan alltid skulden på något helt annat än den eller det jag borde lägga den/det på.
7. Innan jag fyllde 5 så hade jag dragit ut 15 tänder.
8. Jag tycker det är skit roligt att sy eller sticka/virka, och skulle järna vilja gå någon kurs och lära mig mer någongång.
9. Numer 3 och 9 är mitt tur numer och ibland så måste jag ex. göra saker 3 eller 9 gånger. Desutom vinner jag alltid på 3 eller 9.
10. Jag har sällan smink på mig på mina bilder, nästan aldrig faktist



"¤!(!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0