Sjukaste festen på riktigt länge!

Har inte hunnit blogga på ett par dagar för att jag haft fullt upp!
I fredagsa åkte jag, Fanny & Sara upp till Jönköping för att Fanny skulle uppträda.
Vi möttes utav Playdio och tre andra killar som ocks skulle uppträda på samma ställe.
Killarna hette Micke, Chrille & Andreas.
Det började med att när vi kom till hotellet så fick i nycklarna och ca.2 timmar på oss att göra iordning oss innan vi skulle äta och testa ljud och sånt.
Efter det börja vi dricka lite och gjorde oss klara inför för festen och festen och efter festen.
Iaf så kan jag inte säga riktigt allt som hände men helt sjukt kul var det iaf.
Vi dansa på bord och det var fullt liv hela natten!

Iaf så är jag i bilen just nu till Åre och lyssnar på NEK, hur bra som helst!
Men missa inte bilderna som jag antagligen kommer lägga upp när jag kommit fram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0