ÅH NEJ

Jag hatar detta mest av allt (nästan) på hela jorden.
Som dom flesta utav mina nära vänner vet så äääääälskar jag tårtor och små söta bakelser, skulle kunna äta upp ett helt bageri.. OM INTE JAG VAR SÅ SJUUUUK ALLERGISK (mot något som finns i alla dessa sötsaker)
Iaf så äter jag tårta en gång om året, självklart på min födelsedag, då brukar jag äta upp en hel själv och inte gå ut på 2-3 veckor efter det för att jag får så myk utslag och det gör ont överallt.
Det tycker jag att det är värt.
Men så igår kunde jag inte hålla mig, jag var tvungen att köpa en tårta och joo vad händer? jag har svin ont överallt och det senaste 3 timmarna har utslagen vuxit fram.. ÅÅÅH måste bli bra tills fredag iaf :(



Kommentarer
Postat av: Karro

Vad är det du är allergisk mot i en tårta som ger dig så mycket utslag?

2008-11-05 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0