God morgon Franksay eller god middag?

Klockan är någon minuter i 11 och jag har precis vaknat.
Är trött och slö och önskar att jag slapp gå ut i detta vädret.
Martin (min bror) är hemma och bilen är inne på lagning.
kul att det piss regnar och Fanny antagligen ligger och sover vid denna tiden.
Iaf (om jag inte sa det igår) så var jag för första gången hemma i hennes nya lägenhet,
eller hennes mammas lägenhet.
Det känns lite konstigt att hon har flyttat men ändå bra eftersom att hon ändå bor kvar hos Peter ibland.

Jag undrar hur det kommer bli när jag flyttar. Men det som verkligen fick mig att frysa till när jag träffa Fanny igår var att hon sa att hon antagligen ska flytta till Italien i tre år för att plugga till designer. (inte säkert) men alla bara flyttar hit och dit och har så enkelt för att få lägenhet men det känns som att BoPlats.se hatar mig, haha. Fast jag inte är ensam om att söka utan det är 3000 andra som också vill ha samma lägenhet som antagligen stått i kö säket flera år mer än jag.
Men sånt är livet, det är bara att vänta på sin tur.

Ska iaf vara på hårporten kl 15.00 och det blir nog lagom om jag ska gå upp nu. Och btw, resultat kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0