kan inte bestämma mig!!?!!?!?

Hm vet inte hur jag ska göra, tänkte åka till lysekil idag vid 13.30 men vet inte för att då är jag framme 16.00 och pierre är hemma 16.30 (är nämligen bjuden på kalas) men då  går sista bussen hem vid 19.30 och jag är hemma 23.20 i Varberg igen..

- med detta är att..
Jag är sjuk och förskyld och det är jobbigt att åka så långt då.
Åker mer buss/tåg än vad stannar i lysekil.
vill inte sova över för att han ska upp 6 imon och jobba.

+ med detta är att...
Det är kul att överraska pierre (det är bara hans mamma som vet ännu, om jag ska komma)
Jag har inget annat för mig och kan se på sex and the city på bussen och så.
tååårta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0