Noll Koll & Sjuk

Åh är så trött på att min blogg är så ful och också fixa den sådär snygg som det flesta har!
Hur gör man?

Idag är jag iaf sjuk och blev ännu sjukare för att igår kväll gjorde jag sällskap med Tias på en promenad igen Varberg,
Det var trevligt och han berätta hur det går på skolan och så (tycker det är lite fräckt att min ex håller på att utbilda sig till lokförare) men iaf vi snacka om massa och det var trevligt.
Men resten utav kvällen tillbringade jag i min säng framför min dator (som nu) och skicka fram och tillbaka massa onördiga skit sms till Pierre, men nu är det slut med det, om han inte kommer hit inom en vecka och ber om ursäkt så kan han räkna med att han är en i mängden.
Jag känner mig ond och jag antar att jag är det också men gör bara det som jag vet är bäst för både mig & pierre.


Åh vad gott det hade varit med tårta nu :(

Kommentarer
Postat av: ROXY

men vi kanske kan göra såhär:

fixa en header du vill ha, pyssla ihop den, skicka den till mig, msn eller nått, sen kan jag låna ditt lösen till bloggen och hjälpa dig lägga till den (:

för du kommer nog inte förstå nått av koderna jag skickar ändå och vart du skall göra av dem :P

så sätt igång nu! (:



jaaa, pojken min är sötaste :D

2008-11-10 @ 12:37:47
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är pierre och va har han gjort?

2008-11-10 @ 16:50:57
Postat av: sara

du verkar alltid sjuk? hyppo brukar det kallas, om du vet vad de är? :)

2008-11-17 @ 18:42:34
Postat av: Anonym

du verkar alltid sjuk? hyppo brukar det kallas, om du vet vad de är? :)

2008-11-17 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0