Söndags jag

Idag är det söndag (ler glatt), jag vet inte vad det är men helt plötsligt gör söndagar mig glad, kanske för att man börjar göra klart allt inför nästa vecka eller att jag antagligen en dag kommer vakna upp i min egen lägenhet på en söndag och länna att jag kan göra vad jag vill.
Jag vet inte men bra känns det!
Det är snart jul (för dom som firar) ehe.
Men iaf så sa mamma & pappa att vi kanske kan ha en liten jul trotts allt efter mitt och Martins tjat om julklappar.

Så min önskelista lyder!!!
1. Pengar (till hund och till resa)
2. Presentkort på Ikea
3. En vit TV
4. lite kläder och skor
5. EN KLOCKA!!!
6. London resan (eller Polen, kanske Paris)
7. Vivienne Westwood halsbandet
8. Den svarta kungarstolen
9. Bra att ha saker (köks saker och sånt)

Det är la det jag kan komma på men det bästa med julen detta året är att vi ska fira jul hela familjen (Kanske inte men men...)
Så kan det gå!!
Iaf så börjar jag bli nervös för hur det kommer bli på Tisdag då jag ska färga håret ifrån orange till blondt och brunt och vet ännu inte om jag ska ha orange slingor eller hur jag ska göra. Hoppas det blir bra iaf ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0