Svinkoppor numer 3!

Har mått bättre!
idag är det en dålig dag, vaknade upp med 1000 pricker över allt och skrek på mamma så hon fick ringa vårdcentralen.
Fick  tid vid 11 och kom dit, då sa dom att det inte hade blivit så farligt ännu så jag slapp pencilin och fixa massa grejjer för att få bort prickarna istället så hoppas det ska hjälpa iaf.
Men igår på kvällen när jag behövde min dator som mest så bara dog den rakt upp och ner så det är därfr jag lägger upp denna bild på min nya D&G ring som jag fick av mamma när vi var i stan en snabbis igår :*


Kommentarer
Postat av: ROXY

yes baby :D

du, jag är i gbg den 19e dec till början av januari. kommer du också vara här nått då? (:

2008-11-11 @ 18:14:33
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

- usch för svinkoppor!

fick också det för någon månad sen och varifrån jag fått dom vet jag verkligen inte:S

2008-11-11 @ 18:25:36
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0