Tjockt hår ger mer volym!

Kom hem för en stund sedan, har fixat håret och frisören trodde att det skulle räcka med 2 packet med eftersom jag har så tjockt hår ska jag sätta in ännu mera imorgon, det är redan tjockt men kommer bli ännu tjockare! Me likeeeiii!
det ser iaf bra ut nu men ännu bättre imorgon!
Var iaf och käka lunch med min bror idag det var najs och nu har jag inget internet!!! ååh dumma dumma dumma telenor!
(så får surfa på bredbandet här hemma) åh och jag som åker till sthlm, och inte nog med det så skulle jag hämta ut min tredje telefon idag, trodde jag! men nä. Den var fortfarande kass och min garanti var helt borta! TPH är skit...

Men sånt är livet, nu ska jag äta pannkakor! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0