12.00

klockan är några min över 12 och jag är trött som bara den, igår tatuerade pierre sig och medans han gjorde det var jag på väg för att köpa salva till ina fötter men dom hade stängt p apoteket men i samma veva mötte jag emelie och följde isället med henne hem för att kolla på hennes skit snygga lägenhet! högt till tak och bara så mysigt!

Men iaf just nu sitter jag här och kollar in lagerhaus hemsida och skriver upp vad jag ska köpa på väg hem ifrån lysekil.
åker nog hem tisdag eller onsdag, och på fredag åker jag till köpenhamn för att shoppa :*

Kommentarer
Postat av: ROXY

hehe, nej jag är inte hos carl längre. men jag överlever. haha!



shit, på biblotek? måste besöka det och testa stolarna :D

dom är så sjukt grymma. annars kanske du kan sno med en till mig? :P



ooh, kul att shoppa loss i köpenhamn. hur länge blir du borta rar? ::

2008-10-26 @ 12:17:32
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0