Fy för att vakna tidigt

Åh klockan är bara 10 och jag vakna ca 9, har iaf ätit frukost och nu sitter jag här och internet spanar efter massa kläder, saker, möbler & smycken.
Buuh jag är redan pank efter fast det bara gåt 4 dagar sen jag fick lön+ massa pengar, jag känner mig hopplöst och kommer aldrig kunna hamna under 3000 på en månad ._.
Men jag fortsätter kämpa!
Iaf kolla in lite mysiga höst/vinter kläder på Victoria Secret 'PINK' hemsida och tror jag ska beställa lite smått och gott där ifrån snart :)
Mmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

raring, det är hur lätt som helst. men hur svårt som helst att förklara. måste nästan visa dig.

vi får ta det när vi ses i göteborg :D

blir det bra? (:

2008-10-28 @ 12:04:42
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0