Pannkakor!

Just nu sitter jag hemma i mitt lila kök och mamma lagar pannkakor.
jag är trött, skitt pissed & just insett hur mycket jag hatar ..... denna person.
Yeye men ska snart flytta så det löser la sig.
Senare idag ska jag träffa Elenor, vi ska se på film och så men innan dess ska jag träna och fortsätta läsa i min nya bok "Flickan i Auschwitz" som jag är helt fast vid.
(böh ska jobba idag också btw)

Åh fått värsta byx krisen! nu har jag verkligen sitit ut mina gråa acne jeans som en gång var svarta,
Kolla även igenom garderoben innan och insåg att jag inte alls hade så mycket bra/snygga/avädbara byxor.
Hmm... men är iaf pank just nu och räknar ner till den 24:e för att då får jag massa stålar och då skare shoppas!
PussochHej


Kommentarer
Postat av: Karro

Vem hatar du?

2008-11-05 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0