BOK-REA

Idag börja bok-rean i lilla Varberg, så vid 6 tiden efter att mamma slutat jobbet så gav jag, martin & mamma oss iväg för att fynda en massa böcker.


Men innan idag så ringde Fanny och väckte mig kl 11, och jag kände mig sämre än igår kväll redan när jag vaknade. Men gick ändå upp och åt frukost och spela tv-spel med min bror till klockan blev två för då gick vi en liten promenard förbi hagaskolan som vi båda gåttpå för många årsen och vidare till Farmor och hälsa på eftersom pappa åkte till Finland i morse. Så vi var där i någon timma och sedan gck vi hem och spela mer tv-spel (låter inte så kul men har faktiskt varit
en mysig dag).

Mys Outfit.
Skor - Uggs
Leggings - Gina
Klänning - Gina
Kofta - JC
Halsduk - H&m
Klocka - Triwa by Tritoni
Mössa - D&G

Min bror Martin.


Och Farmor & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0