Hela kalaset gick på över 5000.

Eftersom jag varit i Norge hela veckan och allt var lugnt fram tills onsdag när min mamma ringde och sa att min räkning på mitt mobila bredband Telenor låg på över 5000 så var det inte så kul längre, inte när man försöker iaf spara lite till en resa eller två + en hund.
Så därför har jag inte bloggat på hela veckan, iaf så jobba pierre det mesta i början utav veckan och bland annat på en AC/DC konsert i ondags (avundsjuk som jag är!).
I torsdags hade vi en mysig dag på stan och senare tillbringade vi kvällen på jonathans jobb, det blev kaffe, pepsi & öl, bra blandning va?
i fredags var vi iaf på bio, vi såg benjamin button, hur bra som helst och bion  var jätte stor, aldrig sett så stor bio salong.
Och sista dagen som var igår skulle vi ta det lugnt eftersom jag har blivit jätte sjuk och tänkte egenligen åka hem igår slutade på krogen tillsammans med Pierre & Jonathan.
Men veckan har ändå varit jätte bra fast jag varit sjuk stora delen och Pierre har jobbat mycket.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0