Kan knappt vänta!

Längtar så myk tills jag blir blond, det ska bli så skönt att slippa det svart bruna (nästan lite tråkga) färgen.

Men för andra saker jag jag bara jag vet inte om tröttna är rätt ord, men känner inte ett skit för att åka till Norge just nu, det suger ganska mycket. Men Pierre är så himlans osäker hela tiden och jag tror faktiskt han har något i kikan.. (hmmm)
Får la se vad han säger imorgon.

För övrigt stör jag mig på att behöva lämna in den svarta bilen hela tiden, det suger rätt myk eftersom vi är 4 nu mera som delar på en bil, lånar äve farmors gamla bil ibland om det är kris, men nä idag blev det ingen kvälls mat för att PAPPA HADE BILEN, såhär hatar jag när andra bråkar om, vem som ska ha bilen och "-nää vi kan inte ta våran bil för att......" Det är kallt ute fortfarande och jag behöver någon som kan köra mig runt med den svarta bilen!
Haha va jobbigt detta blev, känner nästan för att ta bort alltihopa ._.

Iaf så har jag nog inte mer bra nyheter förutom att det kan ju inte bli värre va?

Kommentarer
Postat av: l i n a s a n d s t r ö m | Foto oraklet

Vad gör du då? :)

2009-02-12 @ 10:43:27
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0