MOPS

Idag sova jag rätt länge och vaknade runt 12 med feber, iaf så gick jag upp och käka frukost och sånt, så runt två tiden gick jag & fanny och handla mat och efter det gick jag och spla gitarr som vanligt på torsdagar.
Men som alla vet vill jag jätte mycket ha en Mops, så fanny föreslog att vi skulle gå in och kolla efter kola mops kullar, så hitta jag faktiskt en som bor i kinna och som föder upp mopsar så vi ringde dit och bestämde att vi ska åka och hälsa på redan på onsdag och kolla in dom små söta ungarna.
Så nu är jag överlycklig!

sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Daja

å vad rolig å få kolla in mopsarna =)

2009-02-27 @ 00:39:39
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0