Varberg-Göteborg-Oslo

Om bara någon timma eller två åker jag upp till Göteborg för att träffa Simon, vi ska fika, gå i stan och ha en jätte mysig dag :)
Och senare ikväll runt 18 tiden åker jag vidare till Oslo, där stannar jag nog några dagar, kanske fram till helgen.
Jag har helt glömt bort att det är Måndag redan och det känns som jag levt i olika dagar varje dag, ibland är det onsdag tre dagar i rad och ibland är det lördag hela helgen. Haha

Iaf så har jag snart packat färdigt min stora rosa väska och jag hoppas mitt internet fungerar i Norge för då kommer jag säkert blogga en heldel när Pierre jobbar :)
Berättar även om min helg i borås senare.


Kommentarer
Postat av: ROXY

hehe, ja fötterna har ju ej växt sen man gick i femman eller nått, eller jag börjar väl krympa snart ;D

ha de så fint hos pjär :D

2009-02-16 @ 14:16:30
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0