Är jag ensam om att tycka det inte är snyggt med solbränna?

Ärligt så har jag aldrig gillat solbränna, kanske mindre nu under senare år när jag inskaffat tatueringar på fötter och höftben och annat. (eftersom det bleks och sånt i sol)
Iaf så tycker jag det är frukansvärt fult med "brun utan sol" och varför ska man ha det?
Och varför ska man vara brun på vintern när det är sötare med vitt?
Iaf så tycker jag att det ser ganska B ut.

Visst, är det självklart jag har vänner som solar året om för att vara så bruna som möjligt och det är självklart man får göra så om man vill. Men vad är det som är så snyggt med det?

Iaf så kommer jag hålla mig på det vita resten framåt och gud vad sugen jag är på att tatuera mig nu!


Och imorgon kommer jag tillbriga hela efter middagen på Agaton Sax för att.... det får ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0