Fanny fixar..

Idag är jag jätte seg men på bättrings vägen iaf.
Så jag hjälpte Pierre & hans mamma att flytta lite lådor och sånt till deras nya lägenhet, efter det fick jag pannkakor. Så nu är jag på mycket bättre humör och redo för en mysig hemma kväll.
Pierre ska  snart till Alex på förfest och sedan ut, men det är bara massa killar där och då väljer jag hellre sitta hemma och se på film och bli helt frisk och om jag orkar sen går jag nog till Leo.

Iaf så ringde Fanny innan och berätta om det nya gymet mitt i stan, och sa att hon hade fixat gym kort till mig, värsta bra!
Så nu har jag två månader kvar på frikvågen och sedan börjar jag där (kommer inte ihåg vad det hette, men men..)
Iaf så är det myk bättre för att istället betala 500:-/månad på friskvågen så betalar jag ca. 300:- på det nya gymet! + att dem har samma maskiner på det stället så det känns som att jag gjort värsta klippet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0