jobb.

Igår och idag har jag varit på hajen (ungefär som ICA), värsta mysigt eftersom Anton jobbar där så har pratat mycket med han och imorgon ska vi käka lunch ihop, värsta mysigt!

Iaf så har jag slutat runt 4 tiden och vid 6 idag så var vi bjudna på Vip-kväll (50%) på FACE varberg, hitta en del söta grejer som jag är riktigt nöjd med.

(värsta suddig bild, men iaf så kom mina två par skor ifrån H&M idag, hur bekväma som helst och även mina byxor fast dom såg inte alls likadana ut i verkligheten som på bild men snygga ändå)


Fynda ett par söta Silver Hunter!

Sött linne ifrån DAY Bringer et Mikkeelsen

Svart cardigan ifrån Amarican Vintage

trosor ifrån svea.

Och en jätte söt vår kofta ifrån Odd Molly.

Himla nöjd med alla mina inköp!

Kommentarer
Postat av: ROXY

ooh, typ som mina guldskor :D wooho, vi skall matcha i sommar :>



hehe, som jag då, jag tycker bara att jag blir yngre, men nick pick ;)

2009-01-27 @ 22:28:06
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Kalle

day-linnet såg fräsch ut!

och coolt att du är nära in the family som designar vaga bond! tycker dom gjort en del snygga skor på senare år!

2009-01-27 @ 23:00:37
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0