Nyår...

Jag orkade inte blogga igår för att var så seg efter nyårs festen.
Iaf så blev det ungefär som jag tänkt mig fast jag drack inte så myk och var ganska nykter hela kvällen.
Fast det var riktigt nice, speciellt på tolv slaget då vi stod på Leo's balkong och kolla ner på alla andra och skrek som idioter, hah.
Så det blev en lyckad nyår och nu vet jag iaf vad jag ska göra direkt när jag kommit hem.. Färga håret eftersom jag tydligen har blivit lik en hel del med olika folk, och det är ju inte så kul att vara.

Yeye, jag vet inte när jag kommer hem ännu men antagligen någongång nästa vecka.
Mamma ringde precis btw och sa att mina kläder ifrån n-a-p har kommit och snart kommer la resten också får jag la hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0