Perfekta klockan ifrån Tritoni

Idag beställde jag hem en klocka som jag kollat in sedan månder tillbaka, klockan är rosa och kommer ifrån Tritoni..
Jag önskade faktist mig den i julklapp men fick istället massa andra fina grejer men ändå ville jag fortfarande ha den, och eftersom jag snart fyller år (enda för delen med detta är att jag kan få dem köäderna som man måste ha, typ bas plagg och olika saker till köket och sånt)
Iaf så skulle jag i torsdags gå och köpa klockan men självklart var den slut i just den färgen och som tröst köpte jag en jätte söt juicy topp men det hjälpte inte så idag beställde jag hem den ifrån Nelly.com

klocka, tritoni ca. 1000 kr
armband ca. 40kr/styck
ifrån Nelly.com

Kommentarer
Postat av: ROXY

jaa, de var en bra födelsedagspresent till dig själv :D

att du har råd kvinna, hehe!

tänk om jag hade vart i knutarna då du fyller, förbannade arbetslöshet :<

2009-01-19 @ 16:42:22
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, men sötnos, hur skall du då betala? :>

jaa, visst sugen de att vara utan jobb? vad gör du heela dagarna? :)

2009-01-19 @ 17:13:49
Postat av: ROXY

haha, men sötnos, hur skall du då betala? :>

jaa, visst sugen de att vara utan jobb? vad gör du heela dagarna? :)

2009-01-19 @ 17:14:07
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Den rosa är så grymt snygg!

2009-01-22 @ 19:47:10
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0