tråkig morgon

Idag är det en tråkig dag. Jag känner verkligen hur myk jag vet jag har att göra hemma och att jag nu måste börja ta tg i sake lite bättre.
Iaf så åker jag nog hem senare idag för att hinna med allt, och om inte senast imorgon, för att på fredag har jag en tidig tid hos Sirvana som fixar mina naglar och nu har jag bokat om tider efter tider så det är bland det viktigaste denna veckan. Sedan när jag kommer hem får jag inte glömma tt boka tider hos min två olika frisörer för att nu ska "vara lik någon" loken bort! :)

Gamla bilder mellan 04 till tidigt 08.

Kommentarer
Postat av: Besiana

oj, du har haft många olika färger och frisyrer ser jag ;)

2009-01-10 @ 20:03:43
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0