Lördag

Jag har helt fastnat för twilight, igår läste jag ut twilight och under natten börja jag på New moon, älskar böckerna och eftersom jag egentligen inte gör något speciellt på dagarna så har jag räknat med att ha läst ut alla fyra på Svenska innan helgen och börjar antaligen med att läsa dem två sista på eng veckan efter det.
Åker nog till Lysekil slutet av månden om jag får någon tid hos Greg, längtar även efter att få träffa Pierre.

Annars idag har jag vait en sväng i Göteborg med mamma, det blev lite shopping och en stor handling på Ikea.

köpte små "sockar" till mina hunters och en helt underbar klänning som bara fanns en kvar utav så kunde inte motstå.

klänningen kommer ifrån Ida sjöstet (?)

Och en liten topp ifrån Diesel.
Och en massa annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0