Slut på shoppandet

Nu är det slut på shoppandet, idag när jag gick igenom stan efter att ha varit och spelat gitarr och lämnat av pierre på stationen så kände jag att jag har verkligen skit myk kläder och jätte myk nya kläder så varför ska jag köpa nya heela tiden? det är bara massa onördiga pengar och nu börjar jag verkligen bli sugen på att åka utomlands, iaf några veckor och efter det flytta.
Så nu blir det till att gräva i garderoben i några veckor iaf!
Idag körde jag även bil med mamma (första gången sedan jag krocka med fredriks bil, haha), det gick hur bra som helt och längtar tills vi fått den nya bilen som jag inte vet när den kommer men snart hoppas jag.
Något mer jag längtar efter är sällskap, så alla pengar som ligger lite här och där och blir över hamnar i min spargris och kommer senare gå till en Mopps!

(några dagar gammal bild och ganska så suddig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0