CV

Idag jobba jag riktigt bra och känner mig riktigt nöjd med dagen så efter att ha slutat kl 16.00 åkte jag och beställde tårta som jag ska ha på söndag när min kusin & moster kommer.
Så vid 17 tiden kom jag hem till Fanny, och eftersom vi var jätte hungriga så bestämde vi för att gå till harry's och käka med eftersom det var after work & 150 dagars för alla studenter så var det ju såklart fullt, så vi gick vidare till en annan krog/restaurant och käka & drack gott, när jag kom hem vid 20.30 så börja jag skriva på min ansökan/cv om jobb och känner mig riktigt nöjd faktiskt.

Kommentarer
Postat av: ROXY

aww, tack :D nej andra armen är inte riktigt full än, men denna fick ej plats där. hihi

2009-01-30 @ 20:12:14
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0