Eyes On Fire

God morgon söndag.

Har just vaknat och känner mig sjuk ovanligt tom, jag vet inte vad jag vill ha till frukost och är nästan på väg att ändra mig angående imorgon.
För att imorgon, så ska jag ta ur mitt löshår, fast nu vill jag ha kvar det men ändå inte.
Kanske bra att ta ur det ett tag och sedan sätta om fast har en tid den 22:e för att färga håret, jag vill nog bli blond men vi får la se hur det blir med den saken.

Iaf så känns allt lugnt just nu och jag bara väntar på att det ska bli mars för att då hoppas jag att det ska bli lite varmare.
Pierre flyttar till norge och fick lägenheten den 20:e så bye bye till honom så som det känns nu.

Jag blir hel knäpp om inget händer, som just nu jag akn inte komma på vad som ska hända i veckan så frunderar på att åka upp till gbg  bara för att göra något men det kanske är lika bra.

Eyes On Fire - Blue Foundation (låten är även med i Twilight)

Kommentarer
Postat av: Julia

du har en himla fin header!!

2009-01-11 @ 13:08:14
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0