Minsta packningen

Eftersom jag åkte till gbg för att fira jul med mina kusiner passade jag även på att åka hem en sväng och fixa och trixa lite, så idag vaknade jag vid 10 och kl 11.00 var jag nere på friskvågen och träna någon timma, efter det fixa jag iordning mig och städa som en galning + packa en ny väska eftersom att om 10 min  så ska jag börja gå till stationen för att senare ta mig vidare till gbg och sedan till gbg. Iaf så rensa jag min handväska om man nu kan kalla de det. och såhär myk skit hade jag i den, och inte ens hälften ska med idag.

Köpte även en ny kalender igår på ordning och reda :)

(Bilder kommer senare ifrån nyår)


Kommentarer
Postat av: evelina

svar: jo tack det är fint :)med dig då?

2009-01-04 @ 21:03:55
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0