Elenor dag

idag var jag på vårdcentralen och kolla upp vad som egentligen händer i min vänstra arm och ben, så fick en ny tid till sjukhuset så får vi se vad dem säger då.
Annars idag var jag och Marcus och tog en snabb fika på stan innan jag skulle till vårdcentralen och på vägeb sprang jag snabbt in på h&m och kolla om dem hade fått in leggingsen med dragkedja (eller hur det stavas), och tur som jag har ibland så hade de fått in dem, riktigt tur!
Och innan idag var jag även hos Fanny och hjälpte till med att bära saker.

Och ungefär fram tills nu har jag varit hos Elenor med viktor & marcus, vi laga och åt god mat, spela tv-spel & så färgade jag Elenors jäätttee långa hår.

ser kanske inte så jätte långt ut på bilden men tro mig!

Hemma hos lilla Elenor sitter viktor & marcus oc spelar!

Kommentarer
Postat av: ROXY

menar du headern? :)

vet du? jag skall flytta tillbaka till gbg :D

2009-03-13 @ 12:05:55
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0